1. ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری

    ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری در 32 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی مشخصات فایل تعداد صفحات 32 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی doc دسته . ادامه خواندن.

  2. ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

    ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در صفحه پی دی اف مشخصات فایل تعداد صفحات 20 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی doc دسته بندی بازاریابی توضیحات کامل ترجمه مقاله اصول بازاریابی . ادامه خواندن.

  3. ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری

    ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی مشخصات فایل تعداد . ادامه خواندن.

  4. پاورپوینت بازاریابی ، مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

    پاورپوینت بازاریابی ، مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) پاورپوینت بازاریابی ، مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 32 حجم 0 . ادامه خواندن.

  5. ترجمه مقاله هوش جمعی ، یک عنصر بنیادی در مدیریت

    ترجمه مقاله هوش جمعی ، یک عنصر بنیادی در مدیریت ترجمه مقاله هوش جمعی ، یک عنصر بنیادی در مدیریت در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 13 صفحه پی دی اف مشخصات فایل تعداد صفحات 31 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی doc دسته بندی مدیریت . ادامه خواندن.

  6. ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی

    ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی در 31 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی مشخصات فایل تعداد صفحات 31 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی . ادامه خواندن.

  7. ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

    ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف مشخصات فایل تعداد صفحات 8 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی . ادامه خواندن.

  8. پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 27 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی pptx دسته بندی بازاریابی توضیحات کامل پاورپوینت استراتژی . ادامه خواندن.

  9. پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 31 . ادامه خواندن.

  10. مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

    مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc مشخصات فایل تعداد صفحات 10 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی docx دسته بندی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت توضیحات کامل مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش . ادامه خواندن.

  11. پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (1389)

    پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (1389) این پرسشنامه در یک فایل ورد ارایه شده است و دارای 4 بعد (عوامل سازمانی، عوامل فناوری، مشتری محوری، نتایج مالی نتایج بازار) و دارای 30 سوال است و منبع آن نیز در فایل آمده است مشخصات فایل تعداد صفحات 3 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی docx . ادامه خواندن.

  12. ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

    ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی مشخصات فایل تعداد صفحات 21 حجم 1 کیلوبایت فرمت فایل اصلی doc دسته بندی بازاریابی توضیحات کامل ترجمه مقاله یک نقشه . ادامه خواندن.

  13. پاورپوینت قیمت گذاری محصولات ، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت قیمت گذاری محصولات ، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) پاورپوینت قیمت گذاری محصولات ، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 30 حجم 0 کیلوبایت فرمت . ادامه خواندن.

  14. پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 25 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی pptx دسته بندی بازاریابی توضیحات کامل . ادامه خواندن.

  15. ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری

    ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری در 17 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی مشخصات فایل تعداد صفحات 17 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی docx دسته بندی مقالات فارسی و انگلیسی توضیحات .

تحقیق علل ارتکاب جرم و راههای جلوگیری از آن

پاورپوینت هدایت از طریق انگیزش (فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)

پاورپوینت بررسی مدیریت از دیدگاه امام علی (ع)

تحقیق ترور و تروریسم

تحقیق جامع حقوقی

ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی

بازاریابی ,ترجمه ,مشتری ,مقاله ,فایل ,فرمت ,ترجمه مقاله ,اصول بازاریابی ,با مشتری ,فایل تعداد ,كتاب اصول ,اصول بازاریابی كاتلر ,فایل تعداد صفحات ,مشتری ترجمه مقاله ,ترجمه فروزنده پاورپوینت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مقاله نویسی ISI در فنی و مهندسی مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب ღ.•*♥*•ღنــــــاجی دلـــــــهاღ.•*♥*•.ღ اسپرت اسکولار روماتیسم/ آرتروز مطالب اینترنتی باران رحمت ، رهــــــروان عشـــق دنیای دیجیتال پارس موزیک ahangeiranii